30 augusti 2008

Vilken miss!

Fick tips igår av en arbetskollega att Ibumetin hjälper mer än Alvedon, så jag köpte det på apoteket innan jag for hem. Det "kickade" in lite bättre på kvällen med just Ibumetin men istället fick jag så konstigt ont i magen...Kändes precis som när jag äter choklad eller annat som innehåller mjölk. Kikar på paketet och visst det innehålller en hel del laktos! Inte konstigt att jag fick ont i magen! Så det går bort, jag får leva med alvedon:)

Idag fyller lillebror 30 år och det firar han så här,(2:a från vänster) jag håller såklart tummar& tår för att det ska gå bra för dem!.
nepp, nu ska jag sätta mig i soffan och titta på P.S I LOVE YOU, har läst boken och jag grät mig nästan igenom hela. Får se hur bra filmen är?
Ikväll när maken kommer hem från matchen som han spelar någonstans i mörkaste Småland blir det grillad kyckling med färsk pasta och sallad och alvedon och nezeril förståss.)

4 kommentarer:

  1. Jag har också läst boken och tyckte den var både bra och sorglig. Dock blev jag besviken på filmen, såg faktiskt inte ens klart den...Hoppas du gillar den mer!!

    Kram Anniz

    SvaraRadera
  2. Jag har inte läst hela boken men jag gillade filmen. Snyftvarning absolut! Hoppas du mår bättre snart. Kram i kubik!

    SvaraRadera
  3. hmmm, jag har försökt bota den begynnande förkylningen med ett ANTAL lakrits-shotar...
    jag är "lite" på lyst nu men skit i det...bara du inte trackar mig på jobbet :-)
    Gudars skymning....nu är det pingis på gång i hallen....

    SvaraRadera
  4. Jag älskade filmen!!! I början tänkte jag - Vad är det här??? Men sen så blev den bara bättre och bättre och jag älskade den!!! Och han är ju bara så-å charmig! ;)

    Hoppas att du kryar på dig!

    Kramis
    M I N D I

    SvaraRadera