7 augusti 2008

Foto & annat...


Skickade in lite favoritbilder till framkallning under semstern och



Så här blev det! Ser ni ego raden längst ner? Den satt långt inne men vad sjutton har jag nu betalt för att ta några bilder så är det dumt om de ligger i en mapp och skräpar....)
Har just kommit hem från en lång och jobbig promenad, sitter här framför datorn och svettas av lite innan jag ska hppa in i duschen. Råkade gå lite långt idag, men det var musikens fel...Jag får extra energi när jag lyssnar på musik när jag promenixar!

4 kommentarer:

  1. Lite ego kan du få vara tycker jag med så fina bilder. Jag ska ta mig i kragen och framkalla bilder ajg också. Så du har redan gått, jag ahr min promenad kvar jag. Nyss hemkommen från Maxi, nu ska jag hämta Erica från träningen och sen ska jag och Ronja ut och gå. I morgon blir det Ullared så sängen kallar ganska tidigt ikväll.

    SvaraRadera
  2. Gör som jag, jobba dig trött, så slipper du promenera.

    Har lagt in din blogg som en länk hos mig hoppas att det är OK:

    SvaraRadera
  3. Angående ego-bilderna...
    en snygg vägg kräver snygga detaljer....så det så!

    JObba...det är ju det jag ska börja med på måndag.
    Idag gick jag upp redan klockan 10 så jag är på gång :))
    ha en härlig helg

    SvaraRadera
  4. Självklart ska du ha de fina bilderna på dig själv på väggen! Inte det minsta ego.

    Här är också spöregn just nu och precis kolsvart!! Fick springa runt o tända lampor här precis för att överhuvudtaget se något.

    kram!

    SvaraRadera