6 augusti 2008

Onsdag

All heder åt Myfirstroom!, det tog inte mer än 1 timme efter att jag skrivit mitt desperata mejl till dem innan de ringde upp mig och beklagade det inträffade och skickar en ny till mig direkt! Det kallar jag service det!
Nu är jag lite feg och tänker sätta upp det inne i en snygg ram istället, jag kan nämligen slå mig i backen på att det blir likadant om jag försöker igen och då kan jag inte ringa dit...Så en snygg svart ram får det bli!

Idag är inte så annorlunda mot igår, tvätta, laga mat och köra Jossan till träningen ikväll står på vårt schema. Läsa en god bok och stryka lite kläder kanske jag också hinner med. Måste försöka lägga mig i någorlunda tid i natt, imorgon börjar jag ju jobba... Det känns ok, jag har haft 5 veckors underbar semester och är redo att börja slita igen:)

8 kommentarer:

  1. Vilken tur! Vi hade också lite svårt med vårt väggord, men fick ett nytt som funkade hur lätt som helst. Gör ett nytt försök på väggen, säger jag. Vissa är det fel på helt enkelt.

    Jobba.... hmmmm.... njaeeee.... vill inte...
    kram

    SvaraRadera
  2. Ett företag som fattat hur man får nöjda kunder *ler*
    Vad heter du på Tradera? Jag ska lägga ut ett gäng auktioner idag, måste bara fota allt först. Det är kul med pengarna som trillar in men allt "för-bök" skulle jag kunna vara utan ;)
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Shit, det kallar jag service!!! Vad BRA! Klokt av dej att välja en ram denna gången, tror det blir snyggt! Nu har jag oxå lagt ut lite på Tradera, nu håller vi tummarna för många bud!!! //Jenny

    SvaraRadera
  4. Vad skönt att det löste sig! Bra med mjukstart på jobbet (alltså antalet dagar). Ses på lördag, kram!

    SvaraRadera
  5. Det blir säkert supersnyggt i en ram tror jag :)
    Kramis!!!

    SvaraRadera
  6. Ja, med det här skitvädret kan man ju lika gärna jobba ;)

    Vi hade en underbar dag på Nordens Ark i går i alla fall. Du kan läsa på bloggen när du har lust sedan.

    jobba lugnt!

    SvaraRadera
  7. Åh börjar du jobba......
    Ja om det är någon tröst så är man ju väääldigt snabbt inne i det. ;)

    Stor kram
    M I N D I

    SvaraRadera