5 augusti 2008

Tänk att vädret kan vända så snabbt? från att ha haft 30 grader i fredags så är vi nu nere på 14 grader......storm och ösregn.. Fast det är dumt att klaga, förra veckan var ju underbar och jag har ju dessutom fått två veckors sol på Mallorca!
I söndags var jag i Malmö och hälsade på Malin och hennes familj, vi hade en riktigt MåBra-dag tillsammans. Strosade på stan, åt god middag och fikade på Lilla Torg. Supermysigt. En dag när man tankar enormt mycket energi.

Idag kom mitt väggord från myfirstroom på posten, ska bli spännande att se hur svårt det blir att få det snyggt på väggen...
Dagens att göra: lägga in auktioner på Tradera, sätta upp tavlor och väggord i Tv-rummet och tvätta..
Vad gör ni andra idag?

Uppdaterat: Väggordet funkade inte alls, allt listrade ihop trots att jag följde instruktionen noga...så nu ligger det 500kr i en hög på golvet och jag är arg....skitarg

4 kommentarer:

  1. Idag försöker jag hjälpa trädgården på fötter igen efter stormen som drog fram här. Sen ska jag kanske göra en skylt och kanske baka.

    SvaraRadera
  2. Jobbar och sliter mitt hår i förtvivlan..! Låter som en härlig Malmösöndag! Kram Jennie

    SvaraRadera
  3. Fy, vad trist. Jag tycker inte det har varit några problem men det är ju föga tröst till dig nu när ditt är sabbat. Ha en fortsatt bra dag!!
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  4. Åh nej, så himla typiskt! Kul att du var mysigt med Malin i alla fall. Kram!

    SvaraRadera