11 augusti 2008

Måndag

1 vecka kvar till skolan börjar igen - vart tog det här sommarlovet vägen? Idag startade också fotbollsträningen för bägge kidsen och med det livspusslet:) Men det ska nog funka denna hösten också även om det blir tajt emellanåt.
Usch jag har så ont i min stackars mage....jag tål ju inte mjölk och mjölkprodukter och har slarvat massor den sista tiden vilket betalar sig nu. Igår låg jag i soffan hela dagen och kunde inte äta något precis och idag ser jag ut som om jag vore gravid i sjätte månaden:) Inte jättekul och dessutom gör det ännu mer ont när jag sitter ner och det gör jag typ 8 timmar/dagen.
Jag måste verkligen skärpa mig, men mjölkchoklad är ju så f*bannat gott!

5 kommentarer:

  1. Visst är det gott, men du ska kanske hålla dig till guldnougat, för det tål du väl? Tack för senast! Kram :O)

    SvaraRadera
  2. Min mage är också känslig för för mycket fet mat och för mycket mjölk så jag vet hur du känner dig. Inte kul!
    I Ullared hittade vi tien så jättemycket denhär gången. Men så blir det ibland. Vi hittade ju en del så klart bla. en svart tunika till mig som jag nog kommer att trivas bra i.
    Ja det där med att pussla tider är nog det jobbigaste nu när skolan snart börjar igen. Nu kommer båda våra att komma hem ganska sent om dagarna och sen är det träning och läxor. Inte mycket tid för att "bara vara". Men så är ju livet för många så det är väl bara att acceptera. jag vill ju inte att dom ska sluta med sina idrotter och bara sitta vid tv´n och datorn. Ha det bra!

    SvaraRadera
  3. Yeah! Ont i magen är aldrig kul, det kan du ge dej på att jag oxå hade efter ett besök hos min farmor igår... Gräddsås, potatis och biff med lök till middag. Marängsviss till efterätt och sen en massa kakor med massor med smör, säkert. INTE bra för figuren... :( Hoppas det känns bättre imorgon!

    SvaraRadera
  4. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  5. Hej hopp!

    Tråkigt att höra att du är så känslig...och allra helst mot choklad ;-)
    min sambos syster är jätekänslig mot laktos men hon fixar att äta mörk choklad....det kanske kunde vara ett tips?!


    Ha d så bra

    Kram!

    SvaraRadera