7 september 2008

En seg en...

Det var en seg bacill som fastnade förra veckan i form av feber, halsont och hosta. I gårkväll kom den tillbaka rejält med feber och en snok som rinner oavbrutet....Igårkväll låg jag och halvsov och idag har jag legat och läst och halvsovit och nu...är jag trött på det. Jag vill vara frisk och kunna träna men det ser ju inte att bli det denna veckan heller. Inte för att jag har så mycket tid över för all del, med två föräldramöten, barnens träningar och matcher och mitt födelsedagsfirande i antåg men ändå. Vetskapen att jag kunnat om jag velat.
Terminen har ju bara börjat så nästa vecka kanske?

Nu läser jag den här boken och den är bra, riktigt bra. Ser fram emot att se den på Tv den 16 september!

11 kommentarer:

  1. Stackare som är sjuk, hoppas du kryar på dig tills fredag i alla fall ;) Kram!

    SvaraRadera
  2. Vilken envis bacill! Verkar som vi drabbats lika illa. Jag hostar fortfarande, men nu är det väl det sista hoppas jag. Går på pc sen fem dagar tillbaka... *försöker skrämma bort din dumma bacill*

    kramis!

    SvaraRadera
  3. Det är inte kul att vara febrig och förkyld samtidigt som man läser en bok som handlar om fågelinfluensa.
    Jag har för 5 minuter sedan läst ut Anna Janssons senaste "Inte ens det förflutna". Den handlade om sjörövare Gottberg på Sandn och var gansk dålig. Men den hade stor text och gick att läsa utan glasögon. Alltid något.

    SvaraRadera
  4. Vad trist att va sjuk! Tack för boktipset, jag beställde den NU. Kram Maria

    SvaraRadera
  5. SÅg flyga drake häromdagen, inte på långa vägar så "bra" som boken. Krya på dig! kram

    SvaraRadera
  6. Usch, vad tråkigt. inte kul att vara sjuk. Jag har oxå börjat läsa Anna Jansson men jag är bara på första boken så jag vet inte hur jag ska hinna till främmande fågel på en vecka :-)). Det blir till att läsa som bara den och överlåta dagens vardagliga sysslor till Tobbe!!//Jenny

    SvaraRadera
  7. hEJ!!
    Du har en utmärkelse/utmaning att hämta hos mig hoppas du antar den kram Jenny

    SvaraRadera
  8. Vad är det för en trist bacill du drabbats av?? Hoppas den försvinner bort och aldrig kommer tillbaka!

    SvaraRadera
  9. Jag tror att precis alla är sjuka nu i samma sjuka... det går jätte mycket. På jobbet, i skolan osv. :(

    KRYA PÅ ER!!!

    Kram kram
    M I N D I

    SvaraRadera
  10. Krya på dig vännen! Själv är jag hemma med Nickan. Igen. Fan för dagisbaciller :(
    Du har fått en utmärkelse hos mig, välkommen att hämta :)
    Kram!

    SvaraRadera
  11. Hoppas att du blir bra snart igen.
    Vet du vilken kanal filmen går på. Anna Jansson är en av mina favvo författare...

    Ha d!

    SvaraRadera