14 september 2008

Söndag

Den här utmaningen fick jag av Jenny, tack säger jag och antar utmaningen: Att skriva 6 saker som gör en lycklig just nu:

* Att min familj är frisk och att vi är lyckliga tillsammans
* Att jag har ett jobb och kollegor som jag trivs med även om det stundtals är hektiskt.
* Att sommaren innehöll mycket skratt och en hel del sol & bad.
* Att jag bor i ett hus som snart är precis som jag vill ha det.
* Att vi har haft/har förmånen och möjligheten att kunna resa tillsammans med barnen.
* Att många bra serier/såpor börjar när hösten närmar sig....

Jag skickar den vidare till Anna/Gumsan och Anna & Co och hoppas att ni antar utmaningen!






Fick utmärkelsen av Sandra och jag bugar & tackar vännen! Nu ska jag egentligen ge det här vidare till 5 andra bloggare som jag gillar, men eftersom jag gillar alla bloggare som finns med i min bloggrunda så får alla svara som vill!

Ikväll ska jag prova att laga tacos på kycklingfärs som kom med mitt buzzador-paket i torsdags, hoppas att det blir gott.

Har idag bokat klart resan till Mallorca nästa sommar, avresa den 23/6 och vi åker till Blue Village Estrella Coral Del Mar(med fritidsresor) och stannar 2 veckor. Nice:)


4 kommentarer:

  1. Hej,hej!!
    Undrar en sak, hur gör ni när ni bokar flyg och hotell med olika bolag?? Vilka sidor är bäst att använda??Har aldrig bokat vår resa så utan allt på ett, kan tänka att det blir billigare att göra som ni!! Tacksam för svar KRAM / Jenny

    SvaraRadera
  2. Ibland är det nyttigt att tänka över vad som verkligen gör en lycklig just för stunden så man inte alldeles går och gottar ner sig i höstdeprissionen, något för alla att ta efter tycker jag. Många härliga saker på din lista.
    Kramis

    SvaraRadera
  3. Du är utmanad igen, kolla in min blogg=))
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  4. hihi.. nu har jag läst i 2 bloggar som också fått kycklingfärs från buzzador :) Har gjort kycklingfärsbullar och ska testa att göra den där grytan med chorizo korv i. det lät supergott!

    kramis

    SvaraRadera