1 september 2008

Host,host

Måndagmorgon och jag sitter på jobbtet igen - febern är borta men "skiten" har satt sig i luftrören istället. Så jag hostar och hostar......
Igår var det full rulle hela dagen, ingen vila ingen ro:) Jonathan spelade match kl 11.00 och mitt under matchen kom en filur galopperandes över ängarna och visst var det Jossan! Eftre matchen snabbt hem och duscha och äta lite innan kompisen kom och hämtade upp Jonte för nästa match i Everöd...Att den lilla kroppen orkar. Lite senare körde vi Josefin till hennes fotbollsamling och jag och maken körde vidare till Vä för att titta på ett nybyggt hus. Fint men inget jag ville ha! Jag gillar att gå på visningar för att hämta inspiration. Efter visningen körde vi direkt till Everöd och tittade när Josefin stod i mål för KDFF.Kul! Båda barnens lag vann sina matcher idag så det var glada men trötta barn som gick och lade sig igårkväll.

Idag blir en låång dag, direkt efter jobbet måste jag upp till stan en runda. Har lovat maken att jag ska titta ut ett snyggt halsband till min födelsedag.Ett långt halsband i silver kan jag tänka mig.
Kl. 18 ska Josefins klass ha någon sorts uppvisning på Barbacka och sen äntligen ska vi cykla hem...

3 kommentarer:

  1. Ja visst undrar man hur den lilla kroppen orkar!
    Måndagar är ganska lugna för oss så det känns skönt. En hemma kväll för alla idag!

    SvaraRadera
  2. Vilket tempo! Ibland är det bara att hänga med... Du kanske redan vet, men eftersom du skrev om långt halsband i silver så kolla Miss Dee på Village. Finfina tycker jag.
    Ha det gott, kram Jennie

    SvaraRadera
  3. Oj, verkligen full rulle... Misstänker att jag kommer få klona mig sen när barnen blir större och ska på alla aktiviteter. Eller så får alla 3 pyssla med samma grej, på samma tid hahaha ;)
    Hoppas att du känner dig bättre nu!
    Kram

    SvaraRadera