17 september 2008

Onsdag

Äntligen har jag tränat för första gången denna hösten! Skönt men jobbigt, lika bra att köra stenhårt när man väl kommer dit:) Förtränade lite igår genom att springa en runda, en liiiten runda men jag sprang hela tiden. Fick grymt ont i benen efteråt men var ruskigt nöjd hela kvällen.
Har precis tittat på kvällens Idol och jag blir lika förundrad varje gång, en hel del saknar självinsikt! Det är så pinsamt emellanåt att jag knappt kan titta......

Nu ska jag försöka peta ut min ena lins som på något underligt vis fastnat bak ögat och som inte alls vill komma ut. Det skaver en del och känns inte alls speciellt kul.Kanske tittar den fram av sig själv under natten?

7 kommentarer:

  1. RYYYYYS!!!!! Du menar inte all linsen fastnat BAKOM ögat...? Vojne, jag får gåshud. Hoppas du får väck den. Va duktig du e som springer! Hejja Soffan!

    SvaraRadera
  2. Men aaaaaaaaaajj med linsen!!! Fy så läskigt!

    Jag vill oxå träna!!!
    Lääängtar tills jag kan börja röra på mig igen :)

    KRAM!

    SvaraRadera
  3. Ah, duktig! Själv har jag fått sörens problem med benhinnorna igen.. Det är ett j-la jox när det väl satt igång. Vill du ha ett kom igång-löpprogram så har jag ett jättebra! Säg bara till så kopierar jag och skickar över ;)!

    SvaraRadera
  4. Oj, hoppas det ordnade sig med linsen. Lät inte så skönt.
    Visst förvånas man över att det finns SÅ mång människor utan självinsikt. Dom borde ju ha tagit slut nu efter några år med Idol tycker jag.

    SvaraRadera
  5. Härligt med nya tag med träning, önskar att jag var lika duktig.

    Låter som att alla infektioner har tagit till flykten nu och hoppas att de stannar borta.

    Kram från en lite krasslig en.

    SvaraRadera
  6. Aj, det där lät inte skönt. Träna skulle jag oxå behöva, vet bara inte riktigt när jag ska få in detta. Men, men min tid kommer väl oxå någon dag!!
    Såg du utmaningen!!! Kram jenny

    SvaraRadera
  7. det där med linsen lät inte alls speciellt trevligt, får panik bara jag tänker på det.. har du fått ut den???

    Skönt att du kommit igång med träningen i alla fall, duktig som sprang hela vägen, även om det var en liiiten runda ;)

    kramis

    SvaraRadera