18 september 2008

Torsdag & bakdag!



Både jag och barnen var sugna på att baka något ikväll så när middagen och läxorna var undanstökade satte vi igång. Josefin är suverän på att göra kolakakor och jag & Jonte bakade kladdkakemuffins.Mums!
Nu väntar soffan och Idol, lite senare ikväll ska jag fortsätta på boken jag lånat av kollegan nämligen Mari Jungstedts senaste.Jag gillar hennes böcker väldigt mycket!
Angående min lins så kröp den fram till slut efter 2 långa timmar. Den satt ända inne vid "näsroten" och när jag väl fick tag på den så var jag rejält irriterad i ögat. Men slutet gott allting gott.)

4 kommentarer:

  1. Hej! Vad duktig du är. Jag blev så sugen :) Har Mari Jungstedt kommit med en ny bok?? den måste jag ha,, Jag är glad att jag bor med en optiker när linsen försvinner.

    SvaraRadera
  2. Skönt att linsen kom ut, det lät jätte hemskt, verkligen!!

    Marie Ljungstedt gillar jag väldigt mycket. Vilken bok är den senaste? är det den 6:e? Har totalt missat i så fall...

    Väntar på att Camilla Läckbergs sjöjungfrun ska komma ut på pocket.

    kram kram

    SvaraRadera
  3. Vilka mumsiga kakor...ska vi inte träffas snart??? så man får smaka ;-)

    SvaraRadera
  4. Vad gott det ser ut. Hoppas ni hade en mysig fikastund vid IDOL!! jag har oxå läst alla Maris böcker, väntar på att den senaste ska komma ut i pocket//Jenny

    SvaraRadera