10 mars 2008

Prosit!

Tvi, jag har skitont i halsen och huvudet dunkar ganska kraftigt(tack o lov för alvedon).Inte bli sjuk nu - nu skiner ju solen ute och det börjar kännas vår. Ska hem och käka en massa vitaminer och röd solhatt.
Funderar på vad vi ska köpa till lillgoset Matilda i doppresent och funderar på en sådan här fin tavla från Isa Form.
Om två veckor ska det lilla underverket dessutom spendera ett par timmar hemma hos oss eftersom lillebror med sambo ska titta på Johan Glans. shit jag får börja läsa Stora föräldrarboken igen, det är ju typ 100 år sedan mina barn var små och hjälplösa:)

12 kommentarer:

  1. Hi hi, jag har också funderat på en Isa-tavla, till Vera då *L*
    Ang barnvakt, gamla takter sitter säkert i. Kram!

    SvaraRadera
  2. Tjo! Hoppas du inte blir sjuk nu, Soffan! Kräng i dig Alvedon och vila ikväll, så ska du se att det blir bra igen! Kram! :)

    SvaraRadera
  3. Ja jag har hört att våren visat sig i Skåne. Här är det snövallar upp till hustaken och det kommer ständigt mer... skönt att få lite vinter och bra att man kan lämna den efter en vecka..! Hoppas du inte åker på nåt nu! Kram Jennie

    SvaraRadera
  4. Det är så mysigt med sådana små liv. Jag ska snart bli faster för andra gången och då får man ju lukta på liten bebis igen. Mysigt!
    Så trist med halsont mm. Hoppas du ite blir sängliggande. Krya på dig!

    SvaraRadera
  5. Det där är ett jättebra presenttips. Min sambos bror har också fått en liten tjej så det ska jag tänka på när det blir dags för dop!

    SvaraRadera
  6. Jättefin tavla! Jag har ett presentkort på Isa Form som jag vann en gång, men jag har inte kunnat bestämma mig än vad jag ska köpa för det! Finns så mycket fint där.

    Hoppas att du snart känner dig piggare igen. Ja, ibland är det tur att alvedon finns!

    kram Linda

    SvaraRadera
  7. Fin tavla!

    Det är nog ingen fara, väl du har goset i famnen så vet du precis hur du ska göra, det sitter inrotat i ryggmärgen :)

    kram!

    SvaraRadera
  8. Hoppas att du kryar på dig!

    Ett presenttips; gå in på www.rasselopling.se och kolla in deras tavlor, de har bl a en jättetuff doptavla där som jag har köpt till alla nya bebisar som har kommit genom åren...

    p.s det kan vara .com också??!! d.s

    SvaraRadera
  9. Jag är också förkyld... så vi kan tycka synd om varandra!

    SvaraRadera
  10. Ja, vi skulle ta bort den gamla diskbänken i köket och då följde såklart kaklet med, eftersom den gick upp under kaklet. Men det löser vi... Ska försöka ragga tag på kakel i samma storlek och sätta upp. Och måla, eftersom jag målat kaklet i köket med billck ju. Jag hade gärna behållt väggen utan kakel, med den råa betongytan fri, men det är nog för extremt för min hyresvärd så jag vågar inte fråga...


    Krya på dig!!!

    SvaraRadera
  11. Jag är tillbaka, jag är tillbaka!!
    Vilket snyggt vardagsrum du har, ser verkligen framemot att se det live ikväll.

    Kramar

    SvaraRadera
  12. Hennes tavlor är helt underbara, har varit sugen på en länge nu :)
    Snacka om flashbacks jag fick igår på ultraljudet....men istället för en liten sprattlande bebis fick jag titta på en trist lever hahaha! Det lär nog gå bra för dig att vara barnvakt till en liten pluttis :)
    Kram!

    SvaraRadera