16 mars 2008

Yes!

Charlotte Perelli vann precis som vi önskade hela familjen! Barnen telefonröstade varsin gång också för säkerhets skull:)
Josefin är på benen men det är inte mycket mer än så tyvärr, hon har fortfarande ont i magen och ser glåmig ut stackarn. Får se hur dagen artar sig och hur det blir med jobb och skola i morgon.
Maken står och grillar korv utanför EKO för Nosabys pojklag fram till kl 14 så jag kör sonen till hans fotbollsträning idag. Förhoppningsvis kommer jag själv iväg på min träning ikväll.Ganska skönt väder idag även om det växlar väldigt snabbt mellan soligt och molnigt.

2 kommentarer:

  1. Här höll vi på Sanna så vi blev lite besvikna, men hon vann ju i folkets röstning så vi får nöja oss med det.
    Så trist att Josefin inte mår bra ännu. Segdraget! Åh, nu blev jag ju sugen på grillad korv. Jag är super hungrig nämligen. Hoppas ni får en frisk och bra vecka och snart är det påsk!

    SvaraRadera
  2. Vi höll också på Perelli, så det var för en gång skull rätt låt som vann för mig ;)

    Jobbigt att J inte mår bättre, stackarn.. Det är så jobbigt med magsjuka, de blir så tagna de små liven :(

    Kram!

    SvaraRadera