12 mars 2008

Onsdag 12/3

Uppdaterat 14:57: istället för att ha trevligt tjejbesök ikväll så har dottern nu blivit sjuk, akut ont i magen....kan ju bara betyda en sak eller hur? Jag lär ju förmodligen sanera både det ena och andra stället ikväll.Fan.

Det blev ett riktigt lyckat besök på stan igår med kidsen, Josefin hittade två par snygga skor och Jonte två par fina byxor.Presenter till kalasen barnen är bjudna till på fredag är inköpta, vi avslutade shoppingen på McD.Enkelt och smidigt och jag slapp laga mat när vi kom hem:)

Ikväll kommer goda vännerna Jenny och Monica och pratar lite strunt, jag bjuder på ugnsgratinerade tortillas med sallad.Enkelt och supergott!

10 kommentarer:

  1. Jag har fått köpstopp *fnys* Fast det var sagt med en gimt i ögat av maken och tur är väl det, tänkte trösta mig med lite shopping efter läkarbesöket ;)
    Måste nog söka jobb på Lindex så jag kan få personalrabatt hahaha!
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Ja, det brjar ju bli dags för lite nya kläd och skoinköp nu när våren nalkas. Sonen har växt en del på längden så några byxor skulle behövas. Han fyller år i april så det blir väl till att titta ut några och sen önska. Skor är det värsta som finns att köpa tycker jag. Dyrt och dom ska passa till mycket och vara tåliga.

    SvaraRadera
  3. Det kurrar redan i magen!! Du kanske kunde leta upp det där receptet på köttfärssoppan med?? Är ju himla bra att få lite inspiration...

    Vi ses om några timmar
    Kramar

    SvaraRadera
  4. Vad tradigt att tjejen blivit dålig. Hoppas att det inte är så illa. Synd med tjejbesöket :( Kram!

    SvaraRadera
  5. Men fy vad trist!!

    Hoppas att det går över fort.

    kram!

    SvaraRadera
  6. Va tradigt! Fram med handspriten nu så ni är krya när vi ska komma :).
    Krya på dig Jossan! Kram Jennie

    SvaraRadera
  7. hittade in till dig och ville bara säga hej innan jag gick vidare...

    SvaraRadera
  8. hittade in till dig och ville bara säga hej innan jag gick vidare...

    SvaraRadera
  9. Gah, håller tummarna HÅRT att det inte är magsjuka!!!!!!!!! Kram

    SvaraRadera
  10. Tjenis! Hur är det med er? Var det kräksjukan??? *håller tummarna för att det bara var magknip*
    //Jenny

    SvaraRadera