4 mars 2008

Åldern?


Emellanåt sover jag ruskigt dåligt om nätterna, som i natt.Snurrat, tittat på klockan och snurrat lite till.Haft ont i magen och trodde att jag skulle bli dålig någonstans mellan 01-02 i natt, kanske sitter kräksjukefobin fortfarande kvar?. Vet inte men det börjar bli jobbigt att vara vaken och höra klockan ringa eller att stiga upp med världens huvudvärk. Det tär.Jag åt inte särskilt mycket innan jag gick och lade mig igår, ibland kan det ställa till det, men en stor kopp the och lite skorpor borde väl vara bra för magen? Kanske ska prova kamomillthe?

6 kommentarer:

  1. ja de ska bli riktigt underbart :)

    SvaraRadera
  2. usch då, det lät inget skoj :( Hoppas det känns bättre nu på dagen!

    kram!

    SvaraRadera
  3. mmmm känner igen det där...
    Jag har dock hittat lösningen via naturmedel. Nu sover jag som en liten gris varje natt :-)
    Berättar mer när vi ses...

    SvaraRadera
  4. Dålig sömn och huvudvärk är inte kul. Här har vi sjukstuga (mannen har ont i bihålorna och är SÅ täpt och sonen är sjuk igen, 40,2 i går och hostig och lite snorig men bättre idag). Det är inte lätt att sova även om det itne är jag som är sjuk. Någon hostar, någon snyter sig.....
    Är det SÅ dyrt till Thailand?! Tur att jag inte längtar dit så värst mycket, vi hade aldrig kunnat åka.

    SvaraRadera
  5. Hallo ja! Då är man tillbaka från Portugal, en veckas underbar semester... Vita korgar- har du kollat Borett eller kanske Village??? Lycka till!

    SvaraRadera
  6. Hejhej! Hur mår du idag? Hoppas du har fått sova gott i natt!!

    SvaraRadera