31 mars 2008

Måndag

Helgen flög förbi och plötsligt var det måndag igen:) Jag tackar för era kommentarer angående att byta blogg.Wordpress verkar vara den som "rockar" bäst.Vi får se hur det blir, det är ju en del förjobb som måste till och till det krävs det tid. Denna veckan är sjukt uppbokad, men endast av väldigt roliga saker.Onsdag och fredagkväll är det tjejträff, torsdag och fredag konferens med övernattning, lördagkväll familjeträff och söndag är det den stora shoppingdagen på VÄLA! Hur kul som helst, men varför kommer allt samtidigt?

Ikväll blir det iallafall nybakta frallor och Anna Pihl tillsammans med barnen, de gillar när vi sitter vid tv:n och äter kvällsmat(då ska det vara något nybakat och gott) och tittar på lite småläskiga program tillsammans.

5 kommentarer:

  1. Hej! Vilken rolig vecka du har att se fram emot! Jag gillar blogspot btw Kram / Maria

    SvaraRadera
  2. Wow! Fullspäckad vecka! Min vecka ser för tillfället ganska tom ut. Ska på en föreläsning om föräldraskap på onsdag kväll, det ser jag fram emot! :) Kram! //Jenny

    SvaraRadera
  3. Min vecka är ungefär lika fullbokad som din, Andreas jobbar sent ikväll så då har jag hela marktjänsten, imorgon ska jag på tjejkväll, onsdag åker Andreas till Skövde och kommer hem på fredagkväll. Fredag och lördag är det umgänge med amerikanerna och söndag är det ju shopping.

    Själv ska jag kolla in TV3 idag, först "Nytt läge" som de gjort så mycket reklam för och sedan "So you think you can dance". Bara ungarna somnar så...

    SvaraRadera
  4. Vilken toppenvecka! Har du något bra recept på frallor? Vill ha dom med sånt där krispigt täcke....mmmm...
    Kram!

    SvaraRadera
  5. du är ju så himla flitig med bakandet...jag blir liksom aldrig färdig till det på vardagarna.

    Fredagens meny är hemlig :) du får ge dig till tåls. Men den kommer att vara laktosfri!

    SvaraRadera