6 mars 2008

Torsdag 6 mars

Torsdag igen, och veckorna flyger iväg!
Dottern har varit duktig och sparat ihop till en dator och nu är vi ute och ser oss omkring för att hitta en bra och prisvärd dator till henne.Det är inte särskilt enkelt, varken jag eller maken är speciellt kunniga så här får man lita på försäljaren:= Vi ska fortsätta titta till helgen och se om vi kommer fram till något.
Det börjar klia i fingrarna på mig när det gäller Josefins rum, hon ska få omålat och ommöblerat.Hon har nu fått i uppdrag att fundera ut vilken färg hon vill ha och hur hon önskar ha det möblerat så får vi se om vi kan lösa det. Jag vill gärna ha rummet helvitt med lite färgklickar i gardiner, kuddar osv.Det finns även en hel del coola väggdekorationer på vimsadekor som jag gillar. Men som sagt det är inte säkert att dottern tycker som jag...

4 kommentarer:

  1. Tackar så mycket för gratulationerna på min förlovningsdag. Jag har ju varit iväg så jag har inte kunnat svara tidigare. Ha det fint! kram Linda

    SvaraRadera
  2. Halloj!

    Vi vet ännu nte riktigt hur länge vi ska vara i Idre. Kanske två v. kanske en månad. Säsongen är slut den 20e april. Hu rsom helst ska det bli skönta tt komma iväg en sväng. Det är så tråkigt att gå hemma så här...dagarna bara går och går.

    kram!

    SvaraRadera
  3. Vad duktigt av henne, det är inte lite pengar det! Hoppas ni hittar nåt annars får ni ringa proffset Mange..!
    Ja, det är skitbra med "walliesar", så lätt att förändra utan att behöva måla om varje gång. inreda.com har också snygga grejer, där köpte jag barnens.
    Lycka till med allt!
    Kram Jennie

    SvaraRadera
  4. Duktig tjej, inte bara utseendet som kommer efter pappa då *L* Då kanske det blir en liten bärbar till mamma också när ni ändå är ute och kollar marknaden ;) Kram!

    SvaraRadera