9 mars 2008

Fotbollscup och födelsedagsfirande!

Söndagkväll och helgen är i princip över(redan)!
Igår spelade sonen fotbollscup inne i bollhallen i stan, de vann två av tre matcher och kämpade tappert På eftermiddagen åkte vi till Bjärnum för att fira mamma som fyllde år, anslöt gjorde även min lillebror med familj(lilla gos-matilda).Vi hade en trevlig eftermiddag och kväll och tittade såklart på "Andra chansen". Att Häggkvist & Johnsson inte gick vidare var ingen större skräll - låten var inte särskilt bra så det gjorde inte så mycket.
Idag har vi bara tråkstädat, putsat fönster och fejat och donat mest hela dagen.Tog en långpromenad runt lunch, ganska skönt trots att det småregnade nästan hela rundan. Nu ska jag göra det jag gillar allra minst.....absolut ingeting:) Kanske tar jag och läser ut min bok först..

2 kommentarer:

  1. Åh, att göra ingenting tycker jag är jätteskönt. I alla fall lite då och då. Har förstås gärna en tidning och en kopp te i min närhet.

    SvaraRadera
  2. Jag gillade inte heller Carola & Andreas låt. Den var för skrikig! Nu är det sovdax! :)

    SvaraRadera