26 mars 2008

Onsdag

Solen skiner och det är superhärligt väder ute, lite kallt men det vänder nog snart.
Jag är så lycklig att jag är frisk igen och pigg att jag nästan trallar hela tiden...Maken undrade hur det var fatt igår:) Inget fel på mig, jag är bara LYCKLIG!
IKEA igårkväll blev en lyckoträff, nästan allt som stod på listan inhandlades till dotterns rum.Väggschablonen var slut i svart och något annat smått men jag ska snart till VÄLA och shoppa och tänkte slinka inom IKEA då igen.
Maken har semester i morgon och har lovat montera allting då, så till helgen bör rummet vara klart och då kommer också bilder.

Ikväll kommer Jenny och Monika och jag ser verkligen fram emot kvällen! Sist fick vi ju ställa in eftersom Josefin blev sjuk i kräksjukan. Då skulle jag bjudit på gratinerade tortillas men ikväll blir det himmagjord päremos med falukorv i ugnen. Inte så fancy men gott!

4 kommentarer:

  1. Vad härligt att du äntligen är pigg! Usch och fy för magsjuka...

    SvaraRadera
  2. Läst ikapp lite här inne och ser att magsjukan huserat...blä!! Hoppas det är över för den här gången och håller sig borta länge, länge nu!!

    Kram Anniz

    SvaraRadera
  3. Är det hemmagjort mos du menar? ;) Gott i alla fall... ;)

    Stor kram
    M I N D I

    SvaraRadera
  4. Usch för magsjukan - skönt att den är över nu och att ni haft en sån bra dag igår. Kanske har ni fått det fint och färdigt idag? :)

    kram

    SvaraRadera