22 mars 2008

Påskafton

Näää, jag är inte frisk ännu.Det enda som egentligen är bättre är att jag kräks inte mer.Men behålla vätskan jag försöker hälla i mig går inte.Försvinner ut lika fort som jag dricker den...
4.e dagen utan mat och nu börjar jag lessna rejält på att ligga i soffan och titta på film och sova. Vi har fått ställa in det lilla roliga vi hade planerat i helgen, barnen leker åtminstone och har kul:=
Josefins rum väntar på att bli målat, jag tömde lite av rummet igår men jag orkar ju ingeting! Idag tänkte jag måla men det går inte.Jag kan ju knappt stå rak, än mindre rolla ett helt rum.

Jag hoppas att ni andra har en riktigt skön och härlig Påsk!(för det har inte jag)

9 kommentarer:

  1. Usch usch usch! Men måla ska du nog inte försöka dig på. Låt kroppen hämta sig först. Ja, att änska er en glad påsk känns ju lite taskigt men jag hoppas att det går åt rätt håll i alla fall.

    SvaraRadera
  2. Stackare! Så himla taskigt att behöva ligga och vara dålig när det är extraledigt. Men ta det lugnt och tillåt dig bli uppassad av familjen. Jossans rum försvinner inte. Kram!

    SvaraRadera
  3. Usch, va ja lider med dig! TA DET LUGNT! Jag håller med föregående talare: vila och låt familjen passa upp dig, gumman! //Jenny

    SvaraRadera
  4. hej! Kikade i för att säga GLAD PÅSK. Men får säga KRYA PÅ DIG också. Stackare! Kram / Maria

    SvaraRadera
  5. ussuss skickar ändå mera friskbaciller eftersom förra omgången tydligen inte räckte...
    *kram*

    SvaraRadera
  6. Men fy så trist :( Roligare kan man ju ha det utan att anstränga sig :)

    Hoppas verkligen att det vänder snart. har du tagit vätskeersättning?

    kram!

    SvaraRadera
  7. Hej vännen,
    Skickar styrkekramar så du kommer ur sjukdomsmisären!! Usch och fy för kräksjuka. Hoppas att du mår bättre idag! och skynda, skynda att tillfriskna för jag vill ju träffa dig bacillfri på onsdag!!

    Kramar!!

    SvaraRadera
  8. Tråkigt med sjukdomar, hoppas du snart blir frisk. Vänta med att måla, det springer inte ifrån dig.
    Kram

    SvaraRadera
  9. Meeeeeeeeeeen din stackare!!!
    Bort bort med alla baskelusker...

    Stor kram
    M I N D I

    SvaraRadera