24 mars 2008

Jag är tillbaka!

och jag lever, dock några kilo lättare! 5 dagar utan mat smalnar av alla:) Nu är det över och jag är så glad! Det var det värsta jag varit med om på länge, fy bubblan.
Åt lite igår och idag har jag ätit precis som vanligt och fått tillbaka kraften igen, så gissa vad?
Jo dotterns rum är färdigmålat.Listerna ska målas 1ggr till.Lovely! Nya snygga lampan kom på plats idag och om det inte snöar för mycket i morgon drar vi till IKEA efter jobbet.
Jobbar som vanligt i morgon och sedan har jag semester på onsdag, barnen har ju påsklov.
Nu ska jag nog stoppa något i munnen(igen)...

12 kommentarer:

  1. Så skönt att du känner dig frisk! Får man se bilder på det nymålade? Här snöar det just nu, så jag förmodar att det gör det hos er också. Hoppas ni kan ta er till IKEA i morgon. Vi ska bara in till stan för ett par ärende så det ska väl inte vara några större problem.

    SvaraRadera
  2. Ha, vi skrev hos varandra samtidigt!

    SvaraRadera
  3. Hepp! Vad bra att du e pigg igen! Ska bli skoj att se Jossans rum! Vi ska till Ikea på torsdag kväll, för att handla nya sängar till barnen (och värmeljus och servetter blir det ju alltid oxå!). Kram på dej!

    SvaraRadera
  4. Härligt att höra att du är piggare och fått i dig lite mat. Vilken pärs! Man blir ju helt slut när man inte får i sig någon energi...

    Kram!

    SvaraRadera
  5. Vilket IKEA åker man till när man bor i Nosaby? Om det är någonstans i Malmötrakten bjuder vi på fika på vägen dit eller hem. Eller så ses vi på IKEA, som nybliven husägare har jag redan besökt detta helvete 3 ggr på en vecka och har fårtfarande flera saker kvar att inhandla.

    /Johan

    SvaraRadera
  6. Hej Johan!

    Vi åker alltid till Älmhult så det blir lite åt felhåll:)
    Men inte tycker du väl att det är trist att gå på IKEA Johan....?
    Fika emottages tacksamt en annan dag.
    Kram!

    SvaraRadera
  7. Så skönt att du mår bättre! Då förstår jag att påsken inte varit världens roligaste för din del. Magsjuka klarar man sig utan.

    kram Linda

    SvaraRadera
  8. Så skönt att se att du är tillbaka!! saknat dig
    kram
    monkan

    SvaraRadera
  9. Åh, härligt att du är kry igen!!! Hoppas nu det dröjer lääääänge innan magsjukan härjar igen!

    SvaraRadera
  10. lämnar fottryck i sanden...men har aldrig varit i thailand, men vill dit. hoppas att magsjukan försvinner!krya på dig!

    SvaraRadera
  11. yay.... friskbacillerna har hjälpt ;-)

    SvaraRadera
  12. Ojoj Ikea under påsklovet. Låter som en utmaning :)

    Skönt att du mår bättre. Inte f-n gick jag ner ett skit när jag var magsjuk ;(

    kraaam

    SvaraRadera