2 mars 2008

Söndag!

Huvudvärken är borta och jag är på betydligt bättre humör!

Har gått en runda på stan för att försöka hitta en snygg vårjacka...men jag vet inte,provade ett antal skinnjackor i både brunt och svart men jag kan inte bestämma mig.Om det är är en sådan jag vill ha? Och om jag ska ha en brun eller svart?

Köpte iallafall ett par nya jeans, en huvtröja(såklart) och ett linne. Alla affärer var inte öppna och det regnade och blåste en del så jag var inte på stan särskilt länge.


Igår var den bästa delfinalen i Melodifestivalen och för en gångs skull så blev det som jag önskade.Perelli och Bengtzing direkt till Globen och jag hoppas att Perelli tar hem alltihopa i Globen!

Nu ska jag kika på reprisen av Greýs innan jag kör till träningen!

Tygtavlorna är färdiga och på plats.

5 kommentarer:

  1. Vilka fina tavlor! De blev ju perfekta där!

    SvaraRadera
  2. Oj vad fint det blev :)

    Skönt att huvudvärken är bättre, för det är inget skoj alls...

    Håller med ang melodifestivalen, tror också att perelli tar hem alltihopa.. det var en kanon låt. Bengtzing däremot har jag lite svårt för, hon är så jäkla sprallig så det blir lixom för mycket ibland... men man kan ju inte beskylla henne för att inte vara glad i alla fall!

    SvaraRadera
  3. Snyyyyggt!
    Skönt att humöret blev bättre! :)
    Berätta gärna hur du gjorde tavlorna!
    //Jenny

    SvaraRadera
  4. Visst blev tavlorna bra! Tycker som du, Perelli ska vinna. Kram.

    SvaraRadera
  5. Moahaha, vad bor du i för bonnhåla som inte har öppna affärer på söndagar ;)
    Shopping är great! Det har jag ägnat mig åt på nätet ( till barnen som vanligt...)nu när jag haft för ont att gå ut.
    Tygtavlorna blev jätteläckra! Gör en åt mig oxå du som har tålamod ;)
    Håller med om melodifestivalen, det kommer bli hur kul som helst att se allt live! Kommer nog att ha något riktigt färglatt på mig så alla kan se mig i publiken! Eller inte...*s*
    KRam!

    SvaraRadera