6 september 2008

Lördag

De här jeansen fick följa med hem igår, men jag vet inte om jag ska behålla dem? Visserligen precis sådana som jag gärna vill ha men kanske är de för tajta? Vill gärna undvika att se ut som en falukorv....Får kolla vad maken säger när han kommer hem.
Idag ringde väckarklockan 7.45, det är trist att den ska behöva ringa även på helgen. Men Jonathan skulle spela match och samlas redan klockan 09.00. Vid 10.30 anslöt även jag till sonens match som slutade med 11-2 vinst! Direkt efter satte maken sig på bussen till Saxemara och sin match där. Vi andra körde in till stan för att titta på Josefins match, även där blev det seger.
Nu har jag storstädat, veckohandlat och tvättat en massa. Alltså är jag helt slut:)
Lite senare blir det kinamat och givetvis kikar vi när Sverige spelar ikväll!

4 kommentarer:

  1. vaddå falukorv?
    Snälla du, ta en titt till i spegeln så ser du att du har en jättefin figur!

    Stortvätt minsann...inklusive dotterns röda strumpor då?
    Här vankas det pizza och sen fotboll på tv.

    SvaraRadera
  2. Vilken dålig match Sverige gjorde! Händeju ingenting!
    Snygga jenas tycker jag men hur dom sitter på dig kan jag inte uttala mig om.
    I morgon ska vi på sonens match, mne det blir tien så tidigt. Kl 10.15 var det samling tror jag.

    SvaraRadera
  3. Jättesnygga jeans och du behöver ju inte direkt oroa dig för att se ut som en falukorv... Du kommer att bli hur fin som helst i dem!
    Ja, helgerna är hektiska. Vi avbokade faktiskt kräftskivan vi skulle på igår för vi orkade inte. Vi har knappt träffats hela familjen på hela veckan och vi vet att det inte blir bättre denna veckan. Så vi sa nej och det kändes så skönt!
    Ha det gott, kram Jennie

    SvaraRadera
  4. Å vad jag läääängtar tills jag oxå kan ha JEANS!!!! Har växt ut mammabyxorna här så nu är det bara mjukisar som gäller sista veckorna....
    Kram!

    SvaraRadera