27 september 2008

Lördag

Nä det blev aldrig någon spännande seriefinal idag mellan Nosaby och Bromölla,tyvärr. Nosaby spelade bra men gjorde inga mål och Bromölla gjorde tre..... Förra året var det mer krisigt inför sista matchen om det blev Barcelona för mig och maken eller inte.Vilken tur att vi kom iväg för det var en av de bästa weekendresorna vi gjort! Tyvärr har vi ingen Barcelona resa att se fram emot i höst eller i vår och Mallorca ligger väääldigt långt fram i tiden. Nä pengarna ska läggas på ett nytt badrum och en ny tvättstuga så nu ska jag surfa runt och låta mig inspireras, någon som har bra tips på fina sidor på nätet?

2 kommentarer:

  1. Här är det en intensiv sporthelg för sonen. Fotbollssäsongen är inte slut men handbollssäsongen börjar ändå denna helgen. I morgon möter dom Nosaby och idag är det handboll i Lund.
    Nytt badrum och ny tvättstuga låter ju inte dumt.

    SvaraRadera
  2. Vad spännande med badrums- och tvättstugefix! Jag ska också ge mig på min tvättstuga när kidsens rum är färdigt. Skön lördag på dig!

    SvaraRadera