11 september 2008

Torsdag

Först måste jag börja med att tacka för de fina utmärkelserna jag fått av både Trebarnsmorsan och Nygifta fruns blogg, jag lovar att svara så fort jag kan!
För att ni ska tycka lite synd om mig så har jag faktiskt bihålsinflammation....och det är inte skönt alls. Ingen feber men shit vad ont det gör! Har köpt mer nässpray och även Sinova som tydligen ska lindra. Pencillinet jag fick sist när jag hade det här var inget vidare eftersom det innehöll mjölk:) Så nu försöker jag med det här och hoppas att det snart släpper.

Idag tänker jag bjuda mina kollegor på den här pajen, egentligen fyller jag inte år förräns i morgon men eftersom min ena kollega är ledig då så bjuder jag idag istället.
Ikväll är det Broby Idrottsplats som gäller....samling 17 och match 18.30, hemma vid 20.15. Jossan är målvakt och vaktar alltså målet ikväll för KDFF. Sonen och maken tränar själva men hemma på Nosaby IP.

10 kommentarer:

  1. Aj aj, det låter inte så skönt nej. Hoppas det "lossnar" snabbt. Och torsdagen bjuder på samma tempo som övriga dagar, ser jag. Jag tycker redan det känns mycket innan barnen ens börjat på aktiviteter i nån större utsträckning. Vi får hoppas de har kommer längre i kloningsforskningen när mina barn kommer upp i skolålder... ;)
    Ha en bra dag o hälsa familjen!
    Kram Jennie

    SvaraRadera
  2. Men du är ju såååå gullig!

    SvaraRadera
  3. Fler som ska på fotbollsmatch tydligen ;) Jag har tur som kan synka träning för Alfons och match för Adam på samma ställe! Nu MÅSTE du bli frisk din stackare. Kram!

    SvaraRadera
  4. Fler som ska på fotbollsmatch tydligen ;) Jag har tur som kan synka träning för Alfons och match för Adam på samma ställe! Nu MÅSTE du bli frisk din stackare. Kram!

    SvaraRadera
  5. Jag kan intyga att pajen var god. Så god att man ville ta den i famnen, eller åtminstone ha den i knät, med vaniljsås och allt.

    SvaraRadera
  6. Aj aj aj! Bihålsproblem är ingen "hit". Önskar dig snabb bättring!
    Ja, dessa träningar o matcher, så mycket tid som går till det. Men jag skulle itne vilja att dom satt vid datorn eller tv´n hela dagarna istället. Så man kör o kör. Det är ju roligt att titta också tycker jag. För O är det match i morgon. Bromölla var målet då tror jag visst.
    Grattis förresten, blir det i förskott, ja det blir det väl.

    SvaraRadera
  7. Ha den äran idag! Hoppas det blir en lugn och kanske t o m fotbollsfri ;) kväll med familjen!
    Kram Jennie o Co

    SvaraRadera
  8. GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN!!!!
    KRAM JENNY

    SvaraRadera
  9. Grattis på födelsedagen !

    Inget skoj med bihåleinflammation, det gör verkligen ont... jag vet...

    Har du testat den nya nässprayen, ZyComb? Den är lite starkare och hjälper verkligen! Man måste vara 18 år för att ta den, men det klarar du väl? *blinkar lite*
    Tog den själv när jag hade problem med bihålorna.

    Hoppas det känns bättre snart!

    Kram kram!

    SvaraRadera