17 augusti 2008

Söndag


Nu har vi funderat färdigt, idag bokade jag flygbiljetter till Mallorca! Två veckor i juni/juli blir perfekt, nu väntar vi på att hotellen ska släppa sina rum så att vi kan boka boendet också.Ser redan fram emot nästa sommar!
Synd att det regnar så idag, jag har köpt hem lite höstblommor som hade behövt komma i jorden men det känns inte så lockande att gå ut och gräva nu...
Ikväll äter vi ugnsbakad lax med kokt potatis och kall romsås till, en av våra favoriträtter. Vad äter ni?
P.S Klänningen kändes ok igår, även om jag slet och drog i den lite under kvällen...jag & klänningar är nog trots allt ingen bra kombo...suck.

8 kommentarer:

  1. Hej! Vi åt ungstekt kyckling med fetaost och lök. Sallad potatiklyftor och vitlökssås.

    SvaraRadera
  2. hahaha....jag visst väl att du inte skulle kunna hålla dig med bokningen :))))

    vi ses i morgon...

    SvaraRadera
  3. Oj, semesterresa redan bokad. Då vet ni vad ni har att se fram emot.
    Vi var ju på dop i dag och där fick vi jättegod pastasallad med kyckling i. Den där laxen låter också god. Det gillar vi också här. Ha en bra start på nya veckan!

    SvaraRadera
  4. Ja, sån lax är en riktig höjdare. Själva hade vi kalas för lillebror och åt nåt så "festligt" som hemmapizza av olika sort. Gott tycker jag.
    Jag kan inte heller se vad det var för klänning... jag var själv på VM i lördags och fyndade på deras erbjudande; två tunikor för 160 kr! De e najs!
    Ha en bra vecka o hälsa.
    Kram Jennie

    SvaraRadera
  5. Jo, vi åt sushi som sonen gjort själv. Det är supergott och ganska lätt när man kan det. Han är en hejare på sushi och skagen, min som..
    Ha det bra i/på Mallorca, där är fint.
    Ha en bra morgondag//M

    SvaraRadera
  6. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  7. Gud vad skönt med en bokad resa!
    Tack för middagstipset!!! Det ska jag laga imorgon.....

    SvaraRadera
  8. Blunda och tänk att du är på Poda! Hur känns det? Blunda ofta!!

    SvaraRadera