22 augusti 2008

Så var det fredag....

Vilken vecka...puh. Alldeles för mycket att göra på jobbet i kombination med många sena kvällar har gjort att jag överhuvudtaget inte orkat titta åt datorn där hemma...
Fotbollsmatcher blandat med tjejträffar och montering av väggord tröttade ut mig:)
Men den 1/9 ska jag börja träna igen så sen kanske jag får lite mer energi?

Ikväll spelar Josefin match och den tittar och hejjar maken på, jag och lillebror stannar hemma och fixar till fredagsmaten. Ikväll blir det lasagnette med sallad och lite bröd till.
Ska försöka få tag på biljetter till Arn till nästa helg, första delen gillade jag skarpt så jag hoppas att uppföljningen är lika bra.

6 kommentarer:

  1. Trevlig helg!!
    Vår helg består av kalas och fotboll.
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  2. Har köpt biljetter till ikväll! Hoppas nu den är lika spännande den tidigare... kram

    SvaraRadera
  3. Ska också ge mig på träningen när den startar. Hälsa Josefin lycka till på matchen! Kram.

    SvaraRadera
  4. Här blir det fredagsmys med grillat och sen soffläge med chips. Alla ska vara hemma ikväll vad jag vet men i morgon oh på söndag är det friidrottstävlingar i Malmö.

    SvaraRadera
  5. Usch ja, det är inget roligt alls att gå över tiden. Var inställd på det eftersom jag gjorde det sist, men de här dagarna har känts sega.

    Hoppas att ni får tag på biljetter till Arn! Har också sett första delen och är sugen på att se den andra också. Känner flera stycken som är med som statister i filmen, så det vore ju skoj att se om nån av dem är med också! ;-)

    kram Linda

    SvaraRadera
  6. Det går säkert jätte bra med täningen. Man blir ju nästan tröttare de första veckorna men det är bara att kämpa på :)

    Regn har jag inte sett på hela veckan nästan, måste visst bo i rätt del av landet för en gång skull.

    kram på dig!

    SvaraRadera