2 augusti 2008

Lata dagar


Jag gillar att "päsa" i solstolen och läsa


Sonen var i vattnet nästan hela tiden


Lata dagar på stranden är härligt!
Idag har det regnat en hel del men just tittar solen fram igen, jag var på MAXI redan strax efter klockan nio och veckohandlade, skönt att det är gjort redan!
I eftermiddag spelar maken hemmamatch och Jonathan och hans fotbollslag ska vara bollkallar, vilket innebär att jag ska stå i kiosken eller grilla korv, så jag hoppas att regnet håller sig borta just under matchen!
Ikväll ska vi göra just ingeting, äta lite gott och slappa.I morgon ska jag åka till Malmö och hälsa på en kär kompis, ska verkligen bli kul att ses igen.

4 kommentarer:

  1. Visst är det skönt att bara kunna luta sig tillbaka och njuta av solen! Hälsa Malin. Kram!

    SvaraRadera
  2. Härligt!

    Du är jätte snygg i bikini och BRUN!!! *tittar på mig själv och våndas*

    kram på dig!

    SvaraRadera
  3. Härliga sommardagar!!!!
    Men i dag är det si och så med vädret och det känns snopet och trist... jag har ju fått semesterrrrr!!! ;)

    Kram kram

    SvaraRadera
  4. Hej! Oj vad härligt! Vilken stran är det? Jag vill med till Ullared! Kram Maria

    SvaraRadera