30 juli 2008

Jag och mitt VISA kort

Alla som känner mig vet att ett av mina största intresse är att shoppa, inte bara kläder utan allt:) Jag blir till och med glad av att handla mat..
Idag trotsade vi värmen och åkte hit, planerat sedan länge och ett mecka för mig och mitt lilla kort...ha ha.
Sex år sedan jag var där senast och det hade blivit liiite större, inga köer att prata om och fritt blås i affären!
Maken och sonen delade sällskap och jag tog min lika shoppingtokiga dotter med mig och sen handlade vi. Massor. Inte så mycket kläder till mig själv men jag hittade en snygg svart skinnjacka, ny väska, plånbok, 3 toppar, 1 linne, skinnhandskar, några svarves och lite smycke och makeup. Desto mer handlade jag till barnen och till hemmet. En gigantisk heminredningsavdelning har dem och jag hittade b.la tre snygga tavlor till tv-rummet och några fotoramar.
Nu är allt uppackat och jag är supertrött, sov inte så bra i natt ocj gick upp 05.15...gääsp.

6 kommentarer:

  1. Dit ska vi någon dag innan skolan börjar. Det är tradition för vår familj. Hade dom höstkläder ännu?

    SvaraRadera
  2. Grrrr... Jag är GRÖN av avund!!!! Som du vet så delar jag ditt shoppingbegär, och jag har lovat mig själv en GeKås-tripp till hösten. *längtar* Bra grejer du hittade!
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  3. Gud vad kul. Det är så kul att shoppa och när man gör fynd är det ju ännu roligare. Har också varit istan och shoppat idag sista rea priser och nästan 75% på allt då är det skoj.
    Kram//Jenny

    SvaraRadera
  4. En trött men lycklig mamma då med andra ord :)

    SvaraRadera
  5. Köpte du inga fina gardiner du kan sätta upp på jobbet?
    Eller en dräkt som du kan ha när du är ute och representerar?

    SvaraRadera
  6. Hi-hi.... Ullared är skoj. :)
    Jag vill osså åka dit juuuuu. ;)

    Kram kram

    SvaraRadera