28 juli 2008

Väggord

Nu har jag äntligen klickat hem mitt första väggord, det är tänkt att det ska sitta ovanför vår soffa i vårt "nya" vardagsrum. Hoppas att det blir bra!

Idag har vi bara solat och softat igen, Josefin är på ridläger och Jonathan har sin kompis Max här, de har badat hela dagen och nu spelar de fotboll.
Till middag idag blev det pastasallad med kycklingfilé och lite melon till efterätt, det är så underbart gott med kall och enkel mat nu när det är så hett ute!
Nu ska maken och jag ut och gå en sväng och sedan väntar ett iskallt glas vitt vin på altanen, yummie:)
Hoppas att ni njuter i solen och mår bra alla därute

5 kommentarer:

  1. Jag har växlat mellan skuggan och att arbeta ltie med växthuset. Nu har vi precis tagit ett kvällsdopp vid hundbadet. I morgon blir det nog stranden en stund.

    SvaraRadera
  2. Vilken mysig dag! :) Väggorden är skitfina, det kommer bli supersnyggt i ert tv-rum! Idag beger vi oss till Torsebrobadet, det går INTE att vara hemma i denna värmen. //Jenny

    SvaraRadera
  3. Det var ett jätte fint vägg ord! Så sant också.

    Och grattis till 6 härliga år med din make :)

    SvaraRadera
  4. VIlket fint väggord det blir säkert jättebra.
    Ha det så gott//Jenny

    SvaraRadera
  5. Vadå, så du känner inte för en varm mustig gulaschsoppa eller nåt nu i värmen då? ;)
    Jag lever på Piggelin och vindruvor, matlusten är bortblåst när det är varmt....
    Kram!

    SvaraRadera