14 juli 2008

Tjejkväll!

Ikväll ska jag gå och titta på den här filmen med Anna, ser verkligen fram emot det! Det var ett tag sedan vi träffades och vi har en hel del att ta igen.
Innan bion ska jag strosa runt på stan och kika lite i affärer och se om jag kan hitta något skofynd?
Josefin är fortfarande på Beachhandbollen och lär nog bli kvar ganska sent ikväll, det finns tydligen en viss intressant person som ska spela final ikväll för Pojkar 96...
Sonen han leker med en kompis och trivs ypperligt med det och jag jobbar på för att hinna gå på semester på onsdag som det är planerat.Tyvärr får jag nog köra in en runda på onsdagkväll och göra det sista. Alla miljontals utskick ska nämligen göras denna veckan och just nu väntar vi på att etiketterna ska komma så att vi kan komma igång med det arbetet.

Förresten så har lilla fölet kommit, ett sto vid namn Rosé föddes den 4 juli kl 10.00 och jag lovar att hon är sockersöt! Bilder kommer.

3 kommentarer:

  1. Hoppas ni får en trevlig biokväll och att du får en lyckad shoppingtur. Kram Jenny

    SvaraRadera
  2. Vad mysigt med ett litet föl! Hoppas du får en trevlig kväll både med shopping och bio :) har bara hört BRA om den filmen.

    *kram*

    SvaraRadera
  3. Då var vi där samtidigt i söndags alltså. Sonen spelade ju hela söndagen och hela mådagen. Dom åkte ut i semifinal mot Ystad som sen förlorade mot Näsbykillarna. Vår son är ju 96:a som er dotter. Oscar har fastnat för en tjej som spelar i ett av Näsbylagen så han hade fullt upp med att hinna kolla både på hennes matcher och att spela sina egna. Nu är jag ganska trött efter tre dagr hemifrån på idrotter. (var i Helsingborg hela lördagen på friidrott) så idag blir vi hemma. Vårt lag heter Åhus flickorna (jag har nummer 4 på mitt svarta linne) men kaxiga tonårstjejer som gick förbi när vi tränade sa "kolla, ett tantlag!". Jag vet inte var gränsen för tant går men inte är man väl tant vid 36?

    SvaraRadera