24 juli 2008

SOL!

Äntligen kom solen och värmen, härligt! Barnen är inte hemma och har inte varit hemma sedan igår, så jag går här och småfixar för mig själv.
Har gjort en del ärende på stan, målat Jonathans fönster(nu är snart alla klara) och köpt en ny hissgardin till Josefins rum - hon önskade sig en svart och en svart fick det bli! Nu är även listerna runt de nya ytterdörrarna målade 1ggr så snart är målningsprojektet i hamn:) Så skönt!
Har hunnit med att sitta på altanen och lata mig en bra stund, druckit en goood smothie och läst igenom alla möjliga resekataloger....på jakt efter det perfekta resmålet och hotellet till nästa sommar. Om det inte blir Mallorca även nästa sommar, fast då på ett annat bättre hotell. Vi får se, Turkiet och Grekland lockar också.
Ikväll har maken träning och Jonte följer nog med, Josefin ska till hästarna och jag ska....tja måla kanske?

3 kommentarer:

  1. Turkiet! Ta Turkiet!! All inclusive, ni kommer inte ångra det :) kram

    SvaraRadera
  2. Stopp på belägg....
    Bulgarien och den hotellkedja vi bodde på, jag lovar, det var superduper!

    Anette som laddar inför Göteborg...

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Nej det har inte lugnat sig på jobbet, men det har däremot jag, eftersom jag insett att jag inte kan göra mycket mer än vad jag gör. Dessutom finns ingen att fråga.

    Men i morgon fördubblas personalstyrkan fr då kommer NICE tilbaka.

    SvaraRadera