19 juli 2008

mmmm, det är gott med vattenmelon!

I förmiddags packade vi våra väskor och åkte hem igen, maken skulle spela match så då passade vi på att åka med hem. Det blev inte många knop gjorda idag efter matchen- både jag och maken var helt slut:) maken har dessutom dragit på sig någon infektion med halsont och feber...trist. Men eftersom vi redan bokat och betalt våra biljetter till Bornholm imorgon får vi ta oss dit ändå. Lite alvedon så blir det nog bra!
Nu har vi precis ätit kycklingwok med nudlar och lite senare till tvmyset blir det milkshake, minfavorit!

8 kommentarer:

  1. Vattenmelon är gott ja. Stina är helt TOKIG i vattenmelon, det är det bästa hon vet ;)

    Ha det så mysigt på Bornholm och hoppas maken kryar på sig och kan njuta också!

    SvaraRadera
  2. Usch å fy för sjukor! Krya på er!!!
    KRAM KRAM!

    SvaraRadera
  3. Hoppas ni får det kul på Bornholm och att mannen blir pigg igen :) Kram!

    SvaraRadera
  4. Jag håller tummarna för att Jörgen blir frisk snabbt!
    Mina kids älskar också vattenmelon och honungsmelon, det går lika bra vilket som. Extra gott är det ju om det är 25 grader varmt och SOL, men det kanske är för mycket begärt?! :) Kram!

    SvaraRadera
  5. Åh, Bornholm skulle jag vilja till. drar mig dock för att alla säjer att det är så jobbig resa dit och jag blir lätt sjösjuk. Hoppas ni får det bra och att maken inte blir allt för sjuk.

    SvaraRadera
  6. Hoppas ni hade en bra tripp till Bornholm.
    Väggordet var inte svårt att få upp. det svåra är att få det helt rakt. Vi hade tur för vi har en gammal bård bakom som är övermålad så det var bara till att följa den linjen. Må gott Kram Jenny

    SvaraRadera
  7. Hello! Vattenmelon kan jag äta hur mycket som helst av, gott när det är varmt ute!
    Jag har första dagen själv med hela gänget nu efter semestern och jag håller redan på att få tokfnatt på ljudnivån haha! Borde gå ner och handla för det finns absolut inget att äta till lunch...möjligtvis ett paket snabbnudlar men det känns inte riktigt okej att servera ;)
    Nu ska jag läsa ikapp och se vad du har haft för dig!
    Kram!

    SvaraRadera