6 juli 2008

Hemma igen

Igår strax efter klockan 14 öppnade vi dörren till huset igen efter 14 dagar på Mallorca. Härliga, underbara, varma och emellanåt jobbiga dagar i Alcudia.
Tvättmaskinen går givetvis varm och väskorna är tomma, fotona är precis inlagda i datorn och ska redigeras en smula innan jag lägger upp dem.
Idag har vi haft kalas för sonen som fyllde 9 år i torsdags och nu har gästerna precis åkt hem.
I morgon jobbar jag igen, jobbar 1,5 vecka till innan jag går på semester igen, återkommer med en liten reseberättelse i morgon, nu ska jag hänga upp lite tvätt!

6 kommentarer:

  1. Jaha, så fort två veckor går. Tvätta brukar man ju få göra i massor när man varit borta. Tittar in igen för att läsa mer om resan snart.

    SvaraRadera
  2. Välkomna hem :) Ser fram emot en reseskildring så snart du orkar/hinner!

    SvaraRadera
  3. Välkomna hem! Visst träffas vi den 10:e...? Ser fram emot att få höra om resan! //Jenny

    SvaraRadera
  4. Hej!! Vad skönt att ni har haft en skön semester. Jag jobbar bara 2 dagar till sen väntar 6 veckor härlig semester. Må gott Kram Jenny

    SvaraRadera
  5. Ahh, härligt! Välkomna hem! ser fram emot biler...

    SvaraRadera
  6. Skönt att vara tillbaka till verkligheten igen?

    Ska bli kul att ses på fredag!

    kram

    SvaraRadera