10 juli 2008

Bloggat i 1 år!

Inser just nu att jag bloggat i 1 år och 2 dagar...tiden går fort. Första inlägget skrev jag den 9 juli, jag var uttråkad och vädret var inte det bästa. Många nya bloggvänner har tillkommit under året och det har varit superskoj att lära känna er alla!

Solen skiner från en molnfri himmel och det var en ljuvlig cykeltur jag fick till jobbet i morse. 4 dagar kvar att jobba sen väntar 3 veckors semester till! Bornholm och en tur till Ullared ska vi försöka hinna med under den tiden.
Började läsa Camilla Läckbergs nya bok Sjöjungfrun igår och som vanligt kan jag inte släppa hennes böcker när jag börjat läsa:) Vaknade vid 00.30 av att boken låg på näsan.Måste fortsätta läsa ikväll!
Ikväll borde jag också börja måla fönsterna på Josefins och Jonathans rum, åtminstone starta.

5 kommentarer:

  1. Hej"! Vad kul med ett helt år :) Visst är det kul att blogg?!? Jag har snart 3 års jubileum Kram / Maria

    SvaraRadera
  2. Ullared ska vi också till och så blir det nog Ven.

    SvaraRadera
  3. Vad skönt att du snart ska ha semester. Träffade dina söta barn igår på stan, blir lika tagen varje gång jag ser Jossan, stora damen nu! Mascara! Jag känner mig gammal ;) Ses på måndag. Kram!

    SvaraRadera
  4. Ett helt år???
    (Undrar hur länge jag har hållt på)
    Angående Läckbergs bok som jag nyss läst ut.
    Hrmpf....ett sånt slut borde det vara FÖRBJUDET att skriva.

    Kram och ses i morgon

    SvaraRadera
  5. Ja, tänk vad tiden går fort! Men visst är det kul att blogga och knyta lite nya kontakter :)

    Läser just nu Tyskungen, gillar Camilla Läckberg skarpt!

    SvaraRadera