15 juli 2008

Semester!

18.30 stängde jag av datorn och cyklade hem från jobbet - halvfärdig känns det som. Får se hur det känns när jag sovit på saken:) Det är ju tänkt att jag ska ha semester nu i 3 veckor....
Såg SATC filmen igår och My Good, vad bra den var!!! Länge sedan jag både grät och skrattade så mycket åt en film. Absolut sevärd.

Insåg nu ikväll att det är tur att ingen i familjen är dammallergiker.....fy sjutton vad skitigt här är. Hela huset känn igengrott.BLÄ. Så jag tror att jag vet vad jag ska syssla med första dagen på min semester....STÄDA:)

2 kommentarer:

  1. Jag är allergisk mot damm men det är inga större problem så länge dammet ligger på sin plats. Det är först när jag börjar städa osm jag nyser som attan. Jag måste erkänna att jag städar dåligt på sommaren. Vill hellre vara ute. Jag jobbar sista timmarna i morgon sen har jag semester.

    SvaraRadera
  2. Härligt med semester. Hoppas att du kan koppla av nu trots att du bara kände dig halvfärdig?

    Här ser också ut som sjutton, men jag väntar med städning tills imorgon em, för altanbygge pågår och vi drar in nytt jord/grus/gräs hela tiden...

    SvaraRadera