16 augusti 2008

Lördag

Hittade en snygg klänning igår på stan som jag ska ha ikväll när vi ska på 30- års fest hos min lillebror. Jag som aldrig använder klänning....men med svarta leggings till och mina nya svarta skor till så blir det nog fint tror jag.

Har precis veckohandlat och aldrig ser fruktfatet så inbjudande ut som nu, precis påfyllt och frukten är superfräsch!
maken är i Gransholm(ingen aning om var det är???) och väntas inte hem förräns efter 20 ikväll så han får ta sig till festen lite senare.
Nu ska jag ta och steka lite pannkakor och ställa i kylen så att de lätt kan värma det ikväll när farmor kommer hit och "passar" dem.
Jag ska nog hugga in på frukten tror jag.
Trevlig lördag!

5 kommentarer:

  1. Jättefin klänning! Hoppas ni får kul i kväll, kram :O)

    SvaraRadera
  2. Visst är det härligt nä man väl har handlat och packat upp allt. Det är fullt i kylen (känns tryggt!9 och fruktfatet ser fräscht ut. Tyvärr kan jag inte äta så många frukter men fina är dom. Ha det så trevligt på festen. Här blir det mys med familjen i soffan. Har lite ångest för att skolan börjar ingen. Då blir det så många tider och så inrutat igen så vi ska njuta nu.
    PS. Jag älskar klänningar! Så olika det kan vara.

    SvaraRadera
  3. Bea i klänning tror jag blir en HIT!
    Ha en trevlig kväll :)

    SvaraRadera
  4. Är det bara jag som kommer till huvudsidan? Vilken av klänningarna är det? *nyfiken*
    Trevlig kväll!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Nu såg jag, den var jättefin! Solbullarna var enkla att göra, promise! En vanlig deg som jäser 2 ggr, sen gör du hål med fingret i mitten och fyller med vaniljkräm - in i ugn. När dom svalnat penslar man med smör och rullar i socker. Kan maila dig receptet om du vill :)
    Kram!

    SvaraRadera