24 februari 2008

Vardagsrum och inte mer kräk.

"Peppar peppar ta i trä" än så länge är vi andra i familjen friska! Sonen är bättre, idag kan han äta utan att få ont i magen efteråt.
Efter att ha suttit sönder soffan i fredags så röjde jag järnet igår.Rensade klädkammare, tvättstuga och städade hela huset.Återstår badrummen idag.Så skönt att få göra något igen.Att få slipppa sitta i soffan och byta kräkspann och badda panna....

Här kommer 2 bilder på vardagsrummet som det ser ut nu, lite kalt på väggarna men det får ni bortse från.Tavlor ska upp och lite annat smått och gott.Funderar på att skaffa två canvas tavlor av två foto på barnen, i svartvitt och sätta dem ovanför sideboarden. Mina två tygtavlor jag pratat om tänker jag mig ovanför soffan.

6 kommentarer:

  1. Gu vilken snyggt vardagsrum! Precis ett sådant ska jag ha när barnen blivit större och inte kladdar så förbaskat!

    Härligt att ni är friska! Hoppas det fortsätter så :-)

    SvaraRadera
  2. Jättesnyggt och stor skillnad! Ska bli kul att se det i verkligheten när vi alla är friska o krya... när nu det blir. Tilda har fortfarande feber. Femte dagen.
    Kram Jennie

    SvaraRadera
  3. ...skönt att ni andra slapp kräksjuka.....
    Jag förstår att du fick röjardille efter pärsen med stackars sonen.
    Fin fint blev det ju i vardagsrummet.

    SvaraRadera
  4. ...skönt att ni andra slapp kräksjuka.....
    Jag förstår att du fick röjardille efter pärsen med stackars sonen.
    Fin fint blev det ju i vardagsrummet.

    SvaraRadera
  5. snyyyyyggt, önskar att jag kunde få det så minimalistiskt snyggt.... det går bara inte med en prylgalen sambo o tre stökiga kids :-)

    SvaraRadera
  6. Döläckert! Märks att du inte har några småbarn hemma längre *ler* Här är det hur mycket prylar som helst. Överallt. Vill. Slänga. Rubbet. :)
    Kram!

    SvaraRadera