16 februari 2008

Melodifestival del 2

Har precis lyssnat igenom bidragen och tror nog att Ola och Carola & Johnson går vidare.Sanna har en fin ballad liksom Alexander Schöld, men det är inte schlager för mig:)
Första egenhändigt bakade brownieskakan är just uttagen från ugnen, den ska vi mumsa på ikväll när Linda & Stefan kommer.Innan dess käkar vi lax och potatis med romsås.
Maken har städat och jag har bytt gardiner och tvättat en massa så nu är ordningen återställd hos Bengtssons igen.No more dammråttor!

4 kommentarer:

  1. Jag tycker det är lite trist att man kan höra bidraget innan tävlingen. Det var liksom roligare förr när alla låtar var en överraskning!

    Själv missar jag alltihop eftersom jag jobbar. Trist.

    SvaraRadera
  2. Åååå ni får gärna komma hit och ta hand om våra dammråttor oxå *fniss*

    Kramisar!

    SvaraRadera
  3. Phhhu, varför påminde du mig? *skratt* Hmm, jag måste nog... ehh... göra en massa annat...

    Nä, vi får väl se om jag orkar lite senare... Ligger i fas med min målsättning så jag kan dra på det till imorgon med.. En promenad får det bli iaf.

    Vad hittar ni på idag? Ha det gött!

    SvaraRadera
  4. Våra dammråttor försvann också igår, annanfarmor skulle ju komma hit, dvs Andreas farmor. Nu tycker Mea och Flora att jag suttit här för länge. Men ha det gott och vad fel du hade om melodifestivalen, och alla andra med antar jag, trodde att Carola och Andreas var ett säkert kort, men se, det är folket som bestämmer...
    kram

    SvaraRadera