11 februari 2008

Kanske

Har inte bestämt mig ännu om jag tänker visa upp mina bilder jag tog i studion igår, de blev hyfsat bra men det känns fortfarande lite pinsamt av någon anledning...Att publicera andra vardagsfoto på mig känns helt ok så jag vet inte varför just dessa känns mer konstigt att publicera.Återkommer.
Ikväll ska vi på informationsmöte på Nosabyskolan angående att Josefin börjar där till hösten.Språket(tyska) är valt och nu återstår det att välja 3 kompisar som man gärna vill fortsätta gå tillsammans med.Jag hoppas såklart på att det blir en lugn och fin klass med bra kamrater och duktiga lärare.Högstadiet kan ju och är på många håll en ganska stökig upplevelse.
Den kontrollen man har idag genom att prata med lärarna och besöka skolan varje dag(vid hämtning och lämning) försvinner.Då får man nöja sig med att träffa läraren/lärarna 1-2 ggr/termin vid klassmöte och utvecklingssamtal.HUGA.

4 kommentarer:

  1. Klart du ska visa dem!!! Berätta mer *nyfiken*. Det gik inte att följa länken igår... kram

    SvaraRadera
  2. Det är KLART att vi vill se fotona :-)
    ta du med dem till jobbet imorgon!!

    Angående barn som börjar på höstadiet så mitt råd att fortsätta ifrågasätta och ta reda på.
    Man blir lätt utanför annars som förälder...

    SvaraRadera
  3. Men det är ju bara vi! Ingen fara med andra ord... ;-)

    SvaraRadera
  4. Men det är ju bara vi! Ingen fara med andra ord... ;-)

    SvaraRadera