15 februari 2008

Fredag och sportlov

Idag börjar barnens sportlov, Jonathan har lånat ut sig till en kompis och Josefin ska ut på en picnickridtur med bästa kompisen. Solen skiner så det är verkligen perfekt väder för en ridtur!
Veckohandling och städning står på att göra listan ikväll, inte särskilt kul men kylskåpet gapar otäckt tomt och dammråttorna dansade runt mina fötter i morse.
I helgen ska jag försöka slänga ut lite fler auktioner på Tradera och hitta snyggt tyg till mina två tygtavlor jag ska tillverka.
Vda hittar ni på i helgen?

4 kommentarer:

  1. Är det fint väder i helgen blir det promenader och så ska jag rensa förrådet (inte lika kul). På söndag blir det fotbollsmatch och step, du vet ;O) Ha en skön helg, kram!

    SvaraRadera
  2. Gäster ikväll, Ikea imorgon o köpa bänkskivor (jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa) och sedan förhoppningsvis en lång runda löpning på söndag :)

    Tja, det var nog i stora drag det hela. Ja, Melodifest. på kvällen så klart :)

    SvaraRadera
  3. Jag ska se skidskytte i morgon. Slappa och vila inför natten på jobbet. På söndag ska vi till jenniejummie och äta middag :-)

    Ha en härlig helg!

    SvaraRadera
  4. Det blir en lugn helg (igen) med tanke på sambon som ff har ont i rygg och nacke efter bilolyckan. Jag har inga tankar om helgen alls faktiskt, kanske skulle åka och få barnen klippta imorgon dock, killarna ser ut som förvildade små busungar :-)

    *kram*

    SvaraRadera