19 februari 2008

Tisdag - besviken

Har precis läst ut Stieg Larssons "Män som hatar kvinnor".Den var bra men långt ifrån strålande, lysande och gastkramande som många sagt. Över halva boken var trist, jag gav upp ett tag och tog en paus från den.Andra halvan var hyfsad och på slutet blev den till och med spännande.Så jag tänker ju inte kasta mig över de följande två böckerna precis, nä tacka vet jag Mari Jungstedt och Camilla Läckberg, de vet hur man skriver spännande och bra böcker!

Om vi pratar helt andra saker, om vi har tur så kommer snart våra möbler till Tv-rummet.Tänk att det ska ta så himla lång tid att renovera och möblera ett vardagsrum....det är Familjen Bengtsson i ett nötskal det:)

4 kommentarer:

  1. Ja, det är så drygt att bara gå o vänta när man beställt nåt... Ha det fint! kram

    SvaraRadera
  2. Jag skrev nästan EXAKT samma sak när jag läst ut första boken! Den var verkligen dötrist första halvan... Men de andra två böckerna är betydligt bättre! Jag lovar!

    SvaraRadera
  3. Kolla in http://jennyk.blogg.se/

    ang. bloggträff. Jag har anmält mitt intresse. Är du intesserad?

    SvaraRadera
  4. Har inte läst Stig Larsson trots att alla pratar om honom. Däremot Marie Ljungstedt och det är sträckläsning som gäller där.. går inte att sluta.

    Nu ska jag ge mig i kast med Camilla Läckberg, verkar lovande :)

    SvaraRadera