15 september 2007

Lördag 15/9

Vaknade tidigt idag av att jag inte kunde andas så bra,j*kla förkylning.Gav mig ut i snålblåst och regn för att titta när sonen spelade match.Kanske inte jättesmart men jag ville gärna titta på honom idag.Men jag tänker inte cykla och titta när maken spelar i eftermiddag, det är ju skittradigt väder! Istället ska jag umgås med dammråttorna och tvätten och försöka svänga ihop något gott att äta till ikväll.Dottern ska ha myskväll med en kompis och sonen vill nog titta på film.
Nää, nu stirrar dammråttorna på mig,dags att ta fram dammsugaren!

2 kommentarer:

  1. Hörru! Lämna dammsugaren ifred nu när du är så förkyld! Det är inte direkt skadligt att vara ute i kallt väder när man är sjuk, fysisk ansträngning är däremot inte särskilt bra!

    I morgon tar du det lugnt! Lyssna på syster Linda nu :-)

    SvaraRadera
  2. ahhh tänk om nån kunde komma hit o ta handom mina damm hamstrar här.... de samlas så fort så fort.
    Trevlig lördag.
    *kram*

    SvaraRadera