21 november 2008

Party!

Ikväll ska dottern ha tjejfest eller tjejmiddag som hon säger. 13 st tjejer kommer vid 18 tiden och ska sedan äta gott och roa sig fram till 22.30. Dottern har bestämt att hon ska fixa allting själv med hjälp av en kompis. Så idag efter skolan ska de steka tacos ,baka kladdkakor och duka fint. Vi andra har lovat att lämna hemmet en stund, så vi ska ta oss hem till svärmor och äta pizza och kanske se lite av Idol där innan vi ger oss hemåt igen.
Kanske man för en gångs skull kan vara vaken längre än 22 en fredagkväll? Det är ju inte så bra om vi ligger och sover i soffan när föräldrarna dyker upp för att hämta hem sina barn:)
Ha en härlig fredag!

4 kommentarer:

  1. Va kul! Hoppas det blir en bra och lyckad middag! :-) Ha en mysig helg! //Jenny

    SvaraRadera
  2. Så mysigt det låter! Det är ju det där med att laga själva och duka som är så roligt. Dom känner sig nog stora då. Att dessutom få vara lite för sig själva ger ännu mer "stor" känsla. Ha det så bra ikväll! /Marina

    SvaraRadera
  3. Herregud, hon är ju stora damen nu. Hoppas allt går bra, ja det där med att hålla sig vaken är inte heller min grej. Tobbe tycker jag är urtrist, han kan vara vaken hur länge som helst medan jag somnar runt 21.30. Kram Jenny

    SvaraRadera
  4. haha.. ja det blir ju svårt det där med att hålla sig vaken längre än 22 ;)

    Kul med tjejfest i alla fall, hoppas dom får riktigt roligt med huset helt i fred.

    Ang Jakobs fond så förstår jag att du inte kunde läsa. Själv har jag lixom haft det där sorgearbetet och allt det tunga iom begravningen och möten i skolan med fröken, rektor och alla klassförädrar..

    Är lite konstig där, jag älskar att se dokumentärer och annat om tragiska saker..

    SvaraRadera