24 november 2008

Julkort

Årets julkort är färdiga och igår hämtade jag ut dem på postens utlämningsställe här i byn, hur snygga som helst och beställda för tredje året i rad härifrån, funkar toppen!
Slutade lite tidigare idag eftersom kidsen har studiedag och gav mig på miniljusslingan och lite granris.....Jag och ljusslingor är ingen bra kombo:) Projektet blev inte bra och jag slet som ett djur för att få bort slingan igen....Nu är den på plats på ett annat ställe(utomhus) men jag vet inte om den får vara kvar eller inte. I västa fall drar jag bara ut sladden så får sk*ten sitta kvar tills ett annat år......

8 kommentarer:

  1. Oj oj, hetsa inte upp dig över en ljusslinga nu, det är inte värt det.
    Jag har tjuvstartat med en slinga. SAtte upp en i Lugnet i går och det blev så fint att jag inte vill släcka den igen.

    SvaraRadera
  2. Oj oj, hetsa inte upp dig över en ljusslinga nu, det är inte värt det.
    Jag har tjuvstartat med en slinga. SAtte upp en i Lugnet i går och det blev så fint att jag inte vill släcka den igen.

    SvaraRadera
  3. Blev det inget bakat?

    SvaraRadera
  4. Dotterns kolakakor skulle sitta fint en kall tisdag...

    SvaraRadera
  5. Oj, oj nu blir jag ännu mer stressad över att jag inte ens fått iväg min beställning. Än mindre lyckats ta ett bra kort med båda vildarna på samtidigt... Men men, med dagens teknik går det ju snabbt när man väl tryckt iväg det..! Kram Jennie

    SvaraRadera
  6. Äsch, låt ljusslingan sitta år efter år... på sommaren så kan ju diverse lövverk täcka över den eller annat fint pynt... om man nu inte tänder till på ljusslingan i sig...

    SvaraRadera
  7. hej! Kan man inte få se julkortet? Jag sitter och fixar ett enklast möjliga nu. Sen som VANLIGT
    Kram / Maria www.mariasdagbok.blogspot.com

    SvaraRadera
  8. Jag är så elak i år att jag skickar inga julkort :)Typ,ingen nämnd, ingen glömd hehe.
    Hoppas att ni får en mysig 1:a advent!
    Kram!

    SvaraRadera