7 november 2008

Fredag

Än en gång är det skönt att kunna säga att det är fredag! Blåser som attans gör det ute och det är riktigt höstrusk. Jag är glad att det var medvind i morse när jag cyklade till jobbet - antar att jag inte lika stor tur i eftermiddag när jag ska hem:)

Ikväll blir det som vanligt lite fredagsgod mat och vin och sen Idol, fast lite annorlunda ändå eftersom det idag är precis 1 år sedan svärfar hastigt gick bort. Vi går en runda till graven tillsammans ikväll och svärmor kommer och äter hos oss. Har köpt ett fint litet hjärta i mossa som jag tror kommer att bli bra.
Tänk vad tiden går fort- men ändå inte.

I morgon tänker vi dra ut på en liten tur hela familjen, till Lund och Novalund närmare bestämt styr vi kosan för lite vintershopping och förhoppningsvis inköp av några julklappar.

4 kommentarer:

  1. Så fin bild!
    Fint att ni ska äta tillsamman och gå med ett hjärta till graven. Vad mer kan man göra???
    Novalund låter ju trevligt. Kan du handla ltie till mig också?
    Jag ska till Ovesholmsslott på julmarknad i eftermiddag när Erica slutat skolan.

    SvaraRadera
  2. Hoppas det gick bra att cykla hem tyckte det hade minskat i vindstyrkan nu i em men det var kanske bara ett önsketänkande.

    Ha det så bra i Lund och ja resten av helgen med förståss

    SvaraRadera
  3. Nej det är inte klokt vad tiden går.
    Ett helt år...
    Tur att din svärmor har en så gullig svärdotter som har ett hjärta av guld.

    SvaraRadera
  4. Hoppas ni hade en lyckad shoppingtur. Du har en utmaning att hämta hos mig. Kram jenny

    SvaraRadera