10 november 2008

Måndag

Shoppingen i lördags gick jättebra- vi hade en mysig dag tillsammans + att vi hittade en del kläder och skor till barnen precis som vi ville och behövde!

Idag har sonen varit hos läkaren för att kolla upp sitt magonda, 3 rör fyllda med blod lyckades de trycka ur den lilla armen och sonen var tapper hela tiden.Så nu ska vi få besked den 1 december om det är mjölk eller mjöl han inte tål eller om det är något annat fel på lilla magen.Fram tills dess får vi försöka trixa och fixa lite själva.
Riktigt ruggigt väder ute gör att jag längtar hem till mina "mysbrallor", en filt, en kopp te och min bok. Så skönt att slippa gå ut mer ikväll!

Fick en utmaning av Jenny:

PÅ MIN LEDIGA TID GÖR JAG HELST:

*Umgås med min familj
*Umgås med mina vänner
*Läser en bra bok
*Sitter och surfar/bloggar
* Reser tillsammans med familjen eller med kompisar
* Tränar
* Bakar

JAG KAN INTE MEN VILL KUNNA:

*Sjunga
* Måla
* Fotografera
* scrappa/göra fina layouter

Nu får den som känner sig manad ta till sig utmaningen!

4 kommentarer:

  1. Det är rikigt ruggigt och kallt här med! Jag vill hem och mysa framför kaminen!

    SvaraRadera
  2. Ja vilket mysväder!! Ska ta och sätta in en bild på min stjärna, ha det gott kram

    SvaraRadera
  3. Kul lista :) Hoppas det blir bra för sonen snart!

    SvaraRadera
  4. Mysväder helt klart! Nu har mysbyxorna åkt på och i soffan sitter jag.
    Skönt att ni hittade en del på shoppingturen. Jag får väl ta mig till stan i morgon när Erica slutat skolan så vi kan köpa nya stövlar till henne.

    SvaraRadera