29 oktober 2008

Onsdag

Svart högblank sprayfärg är inhandlad och min naturfärgade höga vas väntar på att bli omstylad. Ska bli roligt att om resultatet blir så som jag hoppas:) Jag är ledig resten av veckan och då finns det tid till lite pyssel. Jag ska dessutom rensa i badrummet och möblera om lite, inte så värst mycket men en byrå ska bytas ut.

Ikväll är vi några stycken som ska på tjejkväll till en lokal färgbutik här i stan, nytt för i år och jag hoppas att det blir trevligt! I morgonkväll väntar V.I.P kväll på Village och kanske hittar jag några fina julklappar?

4 kommentarer:

  1. Tjejkväll på färgbutik - låter ju spännande! Även Village låter kul. Jag ska till Prästbostället på söndag. Extra öppet för medlemmar och glögg ska visst serveras.

    SvaraRadera
  2. Intressant att se om du får vasen fin, jag har oxå lite jag tänkt spraymåla, väntar på ditt resultat. Ha en skön lovvecka Kram Jenny

    SvaraRadera
  3. Mycket roligt framför dig. :)

    Stor kram
    M I N D I

    SvaraRadera
  4. Glm bara inte bort att ha en skön ledighet också.

    Kram

    SvaraRadera