16 oktober 2008

Torsdag

Igår när jag kom till skolan för att hämta sonen strax före klockan fyra möter vi en kompis till Jonathan som säger att han ska på utvecklingssamtal. Vad trevligt säger jag och ler, varpå sonen säger: det ska vi också idag mamma om några minuter......ehhh? Näää, det har vi inte fått hem någon lapp om! Jodå säger Jonathan och bedyrar att han visst lämnat lappen. Så det var bara till att vända om och sätta sig på utv.samtalet. Pinsamt! Tänk om vi kört hem och Jonte glömt bort det? Kan ju tillägga att lappen hittades längst ner i väskan, skrynklig som en liten boll:) Så visst har han tagit hem lappen men han har inte tagit upp den:)
Jaja, i den bästa av världar fungerar allting alltid....jag hann iallafall åka och träna och det var kul!
När jag kom hem låg det kakelprover till badrummet och nu börjar det svåra....att välja! Det blir inget märkvärdigt alls utan vi tänker oss vitt & svart i någon form.

På onsdag nästa vecka ska jag och maken hit för att se om vi kan få till varsin operation. Hade varit gudaskönt att få slippa glasögonen!

4 kommentarer:

  1. Det där har hänt oss också en gång. Men vi missade det helt. Lite pinsamt!
    Så kul att välja kakel om än svårt.

    SvaraRadera
  2. Ja du kom ju dit iaf, till skillnad från mig *S*

    Kakeltrubblet är vi klara med, nu är vi inne på tapet och färg. Minst lika svårt!!

    SvaraRadera
  3. Åååå ska ni dit??? Har ni pratat med dem? Om risker och så?? Jag är också väldigt intresserad... KRAM

    SvaraRadera
  4. *skrattar lite* känner igen det där med lappar längst ner i väskan.. :) Tur det finns fler än min Ebba.

    kramis!

    SvaraRadera