2 oktober 2008

Snart fredag igen....

Veckorna går fort precis som vanligt, den här veckan var inget undantag:) Skönt att vara ledig i tisdags. Skulle verkligen kunna tänka mig att alltid vara ledig 1dag/veckan! I tisdags hade jag stora rensar dagen rensade ut 5 stora Ullaredspåsar ur min garderob. Måste ju göra plats för nya kläder som förhoppningsvis ska inhandlas på söndag. På söndag är det nämligen dags för höstens årliga shoppingtur till VÄLA. Trevligt sällskap, god mat och shopping är perfekt!

Avslutningsvis brukar vi kika inom IKEA och då har jag tittat lite närmare på ljusstaken och fatet. Skulle passa perfekt i Tv-rummet.

Två träningspass är också avklarade och på lördag tar jag det tredje, så skönt att äntligen vara igång igen!

8 kommentarer:

  1. Åh så flitigt det låter att träna. Jag går mycket i alla fall, alltid något. Ha det trevligt på Väla.

    SvaraRadera
  2. Snygga grejer! Jag ska me ta en kik på ikeas hemsida nu och få lite inspiration! :) Kram!

    SvaraRadera
  3. Och jag hade ju min stora "smälla-i-dörrar-dag" idag. Men hur stor plats tar 6 Ullaredskassar?

    SvaraRadera
  4. Vad skönt att du kommit igång med träningen efter förkylningen. Det känns så mycket härligare i kroppen på nåt vis ;)

    Hade också gärna varit ledig 1 dag per vecka, blev ju det från maj då mitt ena jobb gick i konkurs, så jag jobbade 80%. Det var väldigt skönt faktiskt!!

    Ha en mysig shopping söndag :)

    kramis

    SvaraRadera
  5. Vad kul med shopping, hoppas ni får en trevlig dag och en trevlig helg!!Kram Jenny

    SvaraRadera
  6. Då kan vi se fram emot en modeshow på måndag...du har ju ett helt dansgolv att svassa runt på. Hmmm ska jag ta med poänglappar??

    Trevlig helg, kram

    SvaraRadera
  7. Jag tycker att vi skall telefonröst som i Idol.

    SvaraRadera
  8. Hej! Ha en härlig shopping dag! Kram Maria

    SvaraRadera