17 oktober 2008

Webbshopen Lollopard

Jag gillar att vinna roliga inredningsprylar och när jag såg den här tävlingen hos Linda så tvekade jag inte! Perfekt med snygga badlakan till vårt nya badrum! Nu kan jag bara hoppas på att jag blir en av de lyckliga vinnarna!
Förutom att delta i skojiga tävlingar så tycker jag att det är urgott att det är fredag idag. Maken ska på fest och jag och barnen ska ha mysfredag med tacos, gotte och Idol. Först ska sonen på bio och se Wallie med en kompis och dottern ska till stallet.Under tiden ska jag försöka hitta något fint till en kär väns lilla Filippa som kom till världen i måndagsmorse. Förhoppningsvis ska vi hälsa på det nya lilla livet på söndag, får passa på nu innan hela familjen styr kosan mot Holland och Amsterdam igen.

Skön fredag på Er!

3 kommentarer:

  1. Skön helg du med .
    Kram jenny

    SvaraRadera
  2. Var du med din familj på Maxi i går kväll? Jag tror jag såg dig nämligen.
    Tacos är aldrig fel. Här blev det dock kycklinggryta i kväll.

    SvaraRadera
  3. Jaha, då hade jag rätt! Kände ju igen er från bilderna jag sett här. Jenny är jag gansla säker på att jag såg en skymt av precis runt en hörna. Henne har jag träffat "live" tidigare.

    SvaraRadera